Įmonės puslapis – galimybė pagerinti klientų aptarnavimo kokybę


Puslapių kūrimas domina ir mažas, ir dideles įmones. Suvokus, kad skrajutės už automobilių valytuvų ar skelbimų klijavimas laiptinėse nėra pačios veiksmingiausios reklamos priemonės, gręžiamasi į internetą. Ir ne be reikalo. 2017 m. internetu naudojosi beveik 3,6 mlrd. pasaulio gyventojų…

Imamas pavyzdys iš didžiųjų rinkos žaidėjų?

Milijoninės kompanijos gali sau leisti itin brangius virtualius sprendimus. Bankas, automobilių gamintojas – pavyzdžiai, kai įmonės puslapiui nepagailima lėšų ir stengiamasi užtikrinti visų funkcijų veikimą ne 100, o 110 procentų.

Tai reikštų, kad smulkaus verslo atstovams tenka rinktis vieną iš trijų variantų? 1. Atsisakyti svetainės. 2. Kurti ne pačią geriausią. 3. Taupyti lėšas, kol susidarys didžiulė, pakankama suma. Ne, nieko panašaus. Štai vpsvetainės.lt imasi projektų nuo 300 Eur. Tačiau kiekvienas punktas tobulinamas „kaip sau“. Siekiant, kad svetainė nestokotų nei patogumo, nei greičio, nei pasitikėjimo, procesas apima daugiau punktų nei startas ir finišas.

Nepakanka vieno etapo

Kad puslapių kūrimas teiktų naudos ne tik kūrėjams, bet ir būsimiems savininkams, nepakanka vieno etapo. Vpsvetainės.lt vadovaujasi 7 pakopų principu. Tai susipažinimas, strategija, architektūra, dizaino šablonai, programavimas, testavimas, paleidimas. Rodos, pakaktų „užmesti“ dizainą, truputį patestuoti ir atiduoti tinklapį kaip tikrą šedevrą. Deja, tai nebūtų šedevras.

Ar prisimenate pasaką, kurioje vilkas vis klausė, ar jau galima duoną valgyti? Kaip norint mėgautis duona reikia sėti, pjauti, kepti, taip ir kuriant svetainę būtina aprėpti platesnę „dirvą“. Plačiau apie tai, kaip viskas vyksta, skaitykite čia: 7 pakopos nepriekaištingo rezultato link.

Sėkmės šauklys – geras (prisitaikantis) dizainas

Puslapio nepavadinsi šedevru, jeigu nėra prisitaikančio dizaino.

Jūsų svetainė privalo puikiai atrodyti ir be trikdžių veikti dideliame staliniame kompiuteryje, nešiojamajame kompiuteryje, planšetėje bei telefone. Dar prieš keletą metų būtų buvę įprasta sakyti „turi veikti NETGI telefone“, tačiau dabar žodelio „netgi“ nebelieka, mat naršymas išmaniuoju įrenginiu toks pat aktualus kaip ir naršymas kompiuteriu (o dažnai netgi aktualesnis!).

Mobilumas visur. Neatsižvelgti į šias tendencijas ir įsivaizduoti, kad puslapių kūrimas įstrigęs pirmajame amžiaus dešimtmetyje – didelė klaida. Iš tiesų visa tai, kas susiję su raidėmis web, labai sparčiai tobulėja. Ne tik prisitaikantis, bet ir apskritai dizainas – puikus pažangos simbolis. Puslapiai įgauna vis daugiau estetikos, kuriant galvojama apie kiekvieną meniu punktą. Jei lygintume dešimties metų senumo ir naujas svetaines, vienas ryškių skirtumų – kompaktiškos ir informatyvios ikonos. Vietoje užrašo „Pagrindinis puslapis“ pasitarnauja namelio simbolis, vietoje užrašo „Telefono numeris“ – ragelio simbolis ir pan. Taip dizainas tampa mažiau „triukšmingas“, sukuriamas lengvumo įspūdis.

Nuosavas puslapis – įvaizdžio formavimas

Puslapis jau veikia? Tuomet turite priemonę įvaizdžiui formuoti.

Iš interneto svetainės gaunama papildomų galimybių, susijusių su įmonės įvaizdžiu. Pavyzdžiui, el. pašto adresas su galūne-įmonės pavadinimu. Skamba solidžiau nei @gmail.com ir prisideda prie vykdomos veiklos reprezentacijos.

Krypčių ir perspektyvų esama ir daugiau. Interneto svetainės adresas taip pat figūruoja vizitinėje kortelėje. O ir panorus užsiklijuoti ant automobilio reklamą, www adresas duos daugiau naudos nei devynių skaitmenų telefono numeris, kurį kitam eismo dalyviui tikriausiai nebus paprasta įsiminti.

Prie įvaizdžio formavimo priskirtini ir atsiliepimai, atliktų darbų pavyzdžiai. Jei nuspręsite, kad svetainėje reikia šių skilčių, tai irgi taps reprezentatyvia svetainės dalimi.

Klientų aptarnavimo kokybė

Yra daug aspektų, aktualių kalbant apie interneto puslapius. Tačiau tikriausiai norite sužinoti tai, kas paskelbta antraštėje – įmonės puslapio ir klientų aptarnavimo kokybės derinį. Verta paminėti bent 5 dėmenis.

  1. Elementarus informatyvumas. Jau prieš dešimt ar keliolika metų rinkodaros specialistai skelbė, kad verslas, kuris dalijasi tam tikra informacija, įgauna pranašumą. Tai nereiškia, kad restoranas turėtų atskleisti slapčiausius receptus, o automobilių gamintojas – išduoti erdvaus salono kūrimo paslaptis. Vis dėlto tam tikras informatyvumas yra būtinas.

Tarkim, parduodate sodo techniką. Jūsų svetainėje dėmesį traukia prekių nuotraukos, aprašai, nurodyti parametrai. Prie šių dalykų dera ir tinklaraščio skiltis, kurioje publikuojate straipsnius sodo technikos tema (tokia strategija tikslinga ir SEO požiūriu). O gal platinsite nemokamą elektroninę knygutę, lemsiančią dar gausesnį srautą į Jūsų svetainę ir parduotuvę.

  1. Kontaktai, paklausimo forma. Neretai svetainėse prie kontaktų pateikiama ir paklausimo forma. Tai patogus būdas, kuriuo lankytojas gali greitai pasiteirauti dėl prekės, paslaugos, pristatymo ar kitų dalykų. Klientams nepatinka, kai bandant prisiskambinti linija vis užimta. Speciali forma tinklalapyje – išeitis, kaip tokią situaciją pagerinti ir taip atverti klientams papildomų kelių pas jus.
  2. Pasiekiamumas bet kuriuo metu. Įstaigose nustatomas darbo laikas. Jeigu reikiama parduotuvė ar kita įstaiga dirba iki 18 val., o Jūs darbą baigiate 17 val. ir tikitės spėti nuvykti, planas gali neišdegti (piko metu sunku planuoti laiką minučių tikslumu). Jeigu įstaiga neturi puslapio internete, veikiausiai praras potencialų klientą. O štai internetinis variantas – tai pasiekiamumas bet kuriuo metu. Nesvarbu, ar 7 val. ryto, ar 23 vakaro; nesvarbu, ar pirmadienis, ar sekmadienis, pakanka kompiuterio ar telefono – ir susipažįstate su aktualia informacija / prekėmis / paslaugomis.
  3. Sklandūs mokėjimai, patogi prisijungimo sistema. Jei puslapyje ne tik informuojama, bet ir parduodama, vadinasi, rūpi šis klausimas: kad būtų priimtina atsiskaitymo sistema, kad užsakymo žingsniai (nuo prekės įdėjimo į krepšelį iki mokėjimo) netaptų laiko gaišinimu.
  4. Naujienlaiškiai. Prieštaringa tema: kartais reklaminiai laiškai laikomi įkyriais, o čia gretiname juos su aptarnavimo kokybe. Kodėl? Todėl, kad naujienlaiškis informuoja apie naujienas, akcijas. Pavyzdžiui, norite įsigyti storą knygą – visų išgirtą, bet labai brangią. Tikriausiai būtų kiek įkyru kasdien tikrinti kainas. Bet… el. paštą pasiekia laiškas, kad trokštamai knygai pritaikyta nuolaida. Įsigyjate ir sutaupote.

Tam, kad būtų galima siųsti naujienlaiškius, pirmiausia reikia interneto svetainės. Gal ne visi, bet dalis reklaminių laiškų Jūsų auditorijai aktualūs, todėl šis reklamos-rinkodaros sprendimas sunkiai atsiejamas nuo aptarnavimo kokybės. Aišku, daug kas priklauso nuo konkretaus turinio. Nuolaida, apie kurią skelbiama, turėtų būti tikra (neapgaulinga).

Naujienlaiškiai ir atgalinis ryšys (apsilankymas puslapyje, prekių peržiūra, užsakymas, teigiami atsiliepimai) – šitokia sąveika yra sėkmingo verslo siekis (ir to siekio įgyvendinimas).

Neatbaidykite fortūnos – rinkitės kokybiškas puslapių kūrimo paslaugas

Kai žiniatinkliu naudojasi milijardai, keista nekreipti dėmesio. Kad ir kaip pažiūrėtum, įmonės puslapis yra galimybė pagerinti klientų aptarnavimo kokybę. Sykiu tai ir reprezentacija bei papildomi pliusai. Kokybiškas puslapių kūrimas – fortūnos priviliojimas artyn prie Jūsų verslo. Verčiau jos neatbaidyti. Susisiekite jau dabar, ir bendromis pastangomis sugausime sėkmės šypsnį.

Pradėkime darbus jau Šiandien…

Comments are disabled.