Kaip reklamuoti programėlę? Nuoširdžiai reaguokite į apžvalgas


Mobiliosios programėlės – ne tik pramoga, bet ir praktiškumas. Kūrėjai įdeda daug pastangų, kad viskas puikiai veiktų. Bet tai dar ne viskas. Kaip sukūrus išreklamuoti? Vienas iš variantų – komentuokite apžvalgas.

Klientai rado laiko parašyti apžvalgą? Nesvarbu, ar ji trumpa, ar ilga, Jums taip pat derėtų skirti šiek tiek laiko ir atsakyti. Daug įmonių daro klaidą – palieka klientams automatinę žinutę. Tuomet apžvalgą rašęs asmuo gali nusigręžti nuo įmonės ir jos sukurtos programėlės. Tokia situacija neprisidės prie rūpestingo įvaizdžio gerinimo.

Reaguokite į atsiliepimą

Apžvalga pozityvi ar negatyvi? Nepriklausomai nuo to, ką apžvalgininkai rašo, leiskite jiems suprasti, kad kreipiate dėmesį, bandote spręsti problemą. Nurodykite, kokių veiksmų imatės, kad būtų pagerinti sukritikuoti punktai. Atsiprašykite komentaruose, jei apžvalgos autorius nėra patenkintas, ir pasiūlykite būdą, kaip jo patirtis naudojantis appsu galėtų pagerėti.

Vartotojas patenkintas? Padėkokite ir sugalvokite, kaip galėtumėt atsilyginti.

Tiek konstruktyvi kritika, tiek malonūs komentarai padeda suvokti pliusus ir minusus, patobulinti tam tikras vietas ir apgalvoti, kaip dar pastiprinti tai, kas neblogai išdirbta.

Veltis ar nesivelti į diskusijas?

Reklamuokite programėlę ir komentuokite apžvalgas – iš pažiūros paprastas, bet dėmesio vertas patarimas, kuriuo pasinaudojus tikėtina pritraukti daugiau žmonių.

Jei jau kuriate produktą virtualiajam pasauliui (išmaniąją programėlę), labai didelė tikimybė, kad teks apžvelgti interneto platybėse sklandančius atsiliepimus. Tada gali kilti klausimas, ar kaip nors reaguoti. Veikiausiai pasitaiko situacijų, kai vadovai nesuteikia teisės dalyvauti diskusijose, tačiau daugelis rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistų tai laikytų klaida. Kai reaguojate į atsiliepimus, galite ne tik konstruktyviai apginti produktą, bet ir parodyti, kad Jums rūpi.

Aišku, viskas turi būti labai pasverta, be jokio puolimo. Kultūringumas – vienas svarbiausių principų, kuriais derėtų vadovautis. Kartu reikėtų į apžvalgas atsakyti reikėtų nuoširdžiai, be perdėto šaltumo.

Be abejo, kiekviena situacija skirtinga. O ir komentarų būna visokių. Tai reiškia, kad gali tekti itin gerai apgalvoti, ką rašyti. Bet ši veikla turi potencialo atsipirkti ir suveikti kaip reklamavimo bei įvaizdžio palaikymo būdas.

Pradėkime darbus jau Šiandien…

Comments are disabled.