Reklamuokite savo appsą el. paštu


Reklamuokite appsą el. paštu

Išmaniosios programėlės neatpažįstamai pakeitė žmonių gyvenimą. Ir tai nėra banali, menkavertė frazė. Vadinamieji appsai iš tiesų prisidėjo prie milžiniškų kasdienybės pokyčių. Bet net ir sukūrus pačią puikiausią programėlę nėra garantijos, kad ji pritrauks daugybę vartotojų ir taps populiari.

Iš antraštės jau supratote, kad bus kalbama, jog sukurtą mobiliąją programėlę galite reklamuoti el. paštu. Atkreipiame dėmesį: šis patarimas nėra susijęs su tūkstančių šlamšto tipo laiškų siuntimu. Reklamuoti naudojantis el. paštu – tai nereiškia atakuoti gavėjo pašto dėžutę. Reklama neprivalo būti įkyri. Bet kaip tada pristatyti appsą asmenims, su kuriais susirašinėjate?

Kiekvienas laiškas – mokėjimo patvirtinimas, naujienlaiškis ir t. t. gali būti neįkyri, bet itin tikslinga Jūsų programėlės reklama. Įtraukite informaciją apie programėlę. Detalizuokite, ką su ja galima nuveikti, pateikite nuorodą. Tai vienaip ar kitaip išplaukia iš bendravimo. Reklamavimas yra paremtas bendravimu, o ne atvirkščiai. Jei visiškai nepažįstamam žmogui nusiųsite nuorodą, laiško gavėjas gali pagalvoti, jog tai koks virusas, ir nei atsakys į laišką, nei spaus pateiktą www adresą.

Nežinia, kaip suformuluoti žinutę? Pridėkite nuorodą prie savo el. pašto parašo! Taip gavėjo tikrai nesuerzinsite, bet nuoroda bus pastebėta.

Pasiekite 91 procentą žmonių

El. paštą kasdien tikrina 91 proc. žmonių. Pasinaudokite tuo. Reklamuokite appsą el. paštu. Galite rašyti panašiai: Mūsų naujoji programėlė [įrašykite pavadinimą] padeda Jums [kuo, kokios funkcijos]. Spauskite čia [įtraukite nuorodą] ir įsitikinkite!

Žinoma, galėtumėte dėstyti mintis nuobodžiai ar kukliai: Programėlė, kurios paskirtis tokia ir tokia… Galbūt verta išbandyti, lyg ir pusėtina visai… Bet geriau šitaip neformuluokite, mat adresatas užuot susidomėjęs užmigs.

Pasiekite 91 proc. žmonių, bet neverskite abejoti. Jei programėlė gera, ją ir reikia pristatyti kaip gerą, o ne kaip „pusėtiną“. Jei ji naudinga, išryškinkite pranašumus, paskatinkite išbandyti. Tačiau svarbu nenuklysti į lankas. Verta pabrėžti pliusus, bet jie turi būti realūs, atitinkantys tematiką ir realybę. Kaip pabrėžia rinkodaros specialistai, privalumų nereikėtų išpūsti. Pabrėžti – taip, pervertinti – ne.

Tad jei turite sukūrę šį tą vertingo, el. paštas yra svarstytinas variantas pasiekti auditoriją ir pelnyti dėmesį.

Pradėkime darbus jau Šiandien…

Comments are disabled.