Norite parduoti? Turite atsidurti pirmame puslapyje


Kada interneto paieškoje ėjote į antrą ar trečią puslapį? Ar prireikus ką nors surasti leidotės į tokias gilumas kaip dešimtas ar penkioliktas? Ir į dvidešimtą tikriausiai neketinote eiti, mat galvojote, jog neverta. O ar svarbu iškelti savo svetainę, jei norite, kad apsilankytų daugiau žmonių? Taip. Nuskambės tiesmukiškai, bet jei nesate pirmame puslapyje, nelaimite paspaudimų.

Kuo daugiau dėmesio, tuo daugiau pelno?

Kiek žmonių apsilankė? Jei apsilankė šimtas, tai dar nereiškia, kad gausite šimtą užsakymų. Visgi galima daryti prielaidą, kad didesnis lankytojų skaičius – daugiau pardavimų. Verta pabrėžti, kad kiekvienas asmuo dar gali pasidalinti mintimis su bičiuliais, o šitokia reklama iš lūpų į lūpas jums naudinga.

Tačiau teiginio „kuo daugiau dėmesio, tuo daugiau pelno“ nereikėtų suprasti pernelyg tiesiogiai. Kartais sakoma, kad geriau bloga reklama nei jokia. Bet ar tikrai? Ne, nes kai kada tai gali pakenkti. Todėl didesnis dėmesys pelną garantuoja, bet su išlygomis.

Nuo laikraščių iki interneto

Jei nesate pirmame puslapyje, nelaimite paspaudimų, ir tai akivaizdu. Anksčiau panašios mintys būtų tikusios laikraščiams ir žurnalams, o dabar aktualiausia, kaip rinkodara ir reklama vyksta internete. Priklausomai nuo veiklos srities, gali trukti nemažai laiko, kol pavyks pasiekti tą pirmą puslapį. O ir lėšų reikia skirti. Tačiau keista, jei norint parduoti nesirūpinama virtualios erdvės teikiamomis galimybėmis.

Perspektyvų ne viena ir ne dvi, tad belieka neužmigti ant laurų ir imtis rinkodaros bei reklamos. O karaliauja SEO procesai, kuriems rimtos įmonės negaili pastangų. Tiesa, dera pasidžiaugti, kad kanalų, kaip pasiekti rinką, XXI amžiuje yra daugiau, viskas kur kas lanksčiau.

Jei norite parduoti…

Tiesa neginčijama: siekiant parduoti neapsieinama be optimizacijos. Jeigu esate kokiame trisdešimt šeštame puslapyje, vargu ar sulauksite didelio srauto. Nes viskas, ką tikimasi rasti, paprastai būna aukščiausiai. Gal kokį kartą paspaudžiame „2“ ar „3“, bet pirmas yra pirmas, jame daugiausia šansų.

Juk ir planuojant atidaryti parduotuvę mąstoma, kokia vieta mieste labiausiai tiktų, kur praeiviai pastebėtų ir teiktųsi užsukti.

Pradėkime darbus jau Šiandien…

Comments are disabled.