Ar rūpinatės klientų aptarnavimo kokybe?


Turite įmonę? Parduodate prekes? Teikiate paslaugas? Pagerinkite klientų aptarnavimo kokybę ir viskas eisis kur kas geriau nei bet kada anksčiau.

Aha, skamba gražiai, bet praktikoje viskas kitaip… O gal ne? Galbūt aptarnavimo kokybės gerinimas nėra toks sunkus uždavinys? Jis lengviausias tada, kai patikimas šios srities profesionalams. Todėl verta pateikti tris patarimus:

  1. Užuot kamavęsi ir skyrę daug valandų, susisiekite su žmonėmis, kuriems klientų aptarnavimo klausimai yra kasdienybė.
  2. Gal iškart atrodo, kad taip padidės išlaidos, tačiau ilgainiui paaiškės, jog tai yra kuo tikslingiausia investicija į verslą.
  3. Verčiau išdalykite užduotis atitinkamų sričių specialistams. Klientų aptarnavimo neužkraukite buhalteriams, o buhalterijos reikalais nevarginkite darbuotojų iš kitų skyrių.

Taigi, principas aiškus: pagerinkite klientų aptarnavimo kokybę kreipdamiesi į šioje temoje puikiai besigaudančius asmenis, žinančius, ko imtis ir kas apskritai ta kokybė yra.

O dabar – klausimai. Ar jūsų įmonė rūpinasi kiekvienu klientu? Ar aptarnavimui skiriama pakankamai dėmesio? Ar apgalvota, kaip elgtis įvairiomis situacijomis? Pavyzdžiui, kokia įmonės socialinių tinklų politika? Jei kas nors kritikuoja, laikotės nuošaliau ar atsakote į komentarus? Tai iš pirmo žvilgsnio tėra smulkmenos, bet iš tikro šie dalykai reikšmingi.

O kai interesantas teiraujasi dėl paslaugų, ar jam suteikiama užtektinai informacijos? Ar bendraujama mandagiai? Ar laikomasi principo, kad klientas visada teisus? Koks formalumo lygis?

Kodėl visa tai aktualu? Todėl, kad neskiriant dėmesio tikėtina prarasti ne tik auditorijos, bet ir pelno dalį. O jei pelnas mažėja, tenka susiveržti diržus. Pajamos yra vienas iš veiksnių, padedančių verslui augti. Bet pajamų nebus, jei nepasirūpinsite, kad jus rinktųsi vartotojai. Panašu į užburtą ratą, bet visa tai vadinama kitu vardu: VERSLAS.

Kiekvienu atveju patarimai vis kitokie. Pavyzdys – grožio salonas. Kai apsilankius galima ne tik pasinaudoti paslaugomis, bet ir laukiant išgerti kavos, situacija sufleruoja apie rūpinimąsi žmogumi. Žinoma, vien šio gesto nepakanka. Įspūdį kuria daugybė dalykų – nuo interjero iki bendravimo. O kartais juk ir nuotaika diktuoja įstaigos vertinimą. Tądien, kai viskas kuo puikiausiai, grožio salono (ar kitos įstaigos) durys praveriamos su šypsena.

Pradėkime darbus jau Šiandien…

Comments are disabled.