Ar suteikiate klientams vertę?


Suteikite klientams vertę – patarimas, labai svarbus vykdant verslą. Tačiau tai teorija. O kaipgi praktika?

Žvilgsnis iš kliento perspektyvos

Pažvelkime iš vartotojo perspektyvos. Pavyzdžiui, renkatės specialistą, kuris galėtų sukurti interneto svetainę. Tikitės, kad bus atsižvelgta į jūsų reikalavimus, atsakyta į klausimus, pasiūlyta rekomendacijų. Esate girdėję šį patarimą: suteikite klientams vertę ir šie iš jūsų pirks. Kadangi tokiu patarimu vadovautis logiška, kuriant interneto svetainę norisi, kad viskas būtų kuo patogiau, kad nei dizainas, nei funkcionalumas žmonių neatbaidytų.

Bet ir jūs esate klientas – kreipiatės į svetainių kūrėją kaip vartotojas. Kaip minėta, svarbu, kad būtų atsižvelgta į reikalavimus, nenumota ranka į klausimus, pasidalyta rekomendacijomis. Tad proceso metu galite įvertinti, ar svetainės kūrimo darbai vyksta produktyviai, ar su jumis bendraujama mandagiai, kokia atmosfera tvyro. O kai darbas jau atliktas, aktualu gauti keletą komentarų, galbūt instrukciją dėl vienokių ar kitokių puslapio funkcijų. Visi kriterijai lemia, koks bus bendras įspūdis. Jei jis teigiamas, specialistus galėsite rekomenduoti ir bičiuliams, kolegoms. Jei įspūdis neigiamas, reklama iš lūpų į lūpas tikrai neveiks.

Kas yra vertė?

Kiekvienu atveju vertė suprantama skirtingai. Kuriant interneto svetaines ir parduodant automobilius vadovaujamasi nevienodais principais. Siuvant drabužius ir tapant paveikslus vėlgi esama skirtumų. Tačiau įmanoma suformuluoti keletą prielaidų, kas per daiktas ta vertė ir kodėl svarbu apie ją kalbėti:

  • Vertė – nauda, kurios klientas tikisi.
  • Visapusiškai geras aptarnavimas.
  • Sklandus darbo procesas ir lūkesčius atitinkantis rezultatas.
  • Ilgalaikis bendradarbiavimas.

Galima teigti, jog dabartiniais laikais viskas vyksta paprasčiau, nes yra internetas. Bet kartu suvokiama, kad įvairiausių metodų jau taikyta, todėl vis sudėtingiau suformuluoti vertingą pasiūlymą. O tokie pasiūlymai patinka kiekvienam – tiek jums, tiek jūsų draugui, tiek bendradarbiui ar kaimynui. Nepriklausomai nuo veiklos sferos, tai laikytina visrakčiu į verslo sėkmę.

Internetas atveria perspektyvų, bet reikia mokėti deramai jas išnaudoti. Krypčių daugiau nei, pavyzdžiui, XX amžiuje, bet ne taip paprasta pataikyti į dešimtuką.

Taigi, suteikite klientams vertę, nes antraip… klientai nebus suinteresuoti į jus kreiptis.

Pradėkime darbus jau Šiandien…

Comments are disabled.