Google algoritmai, SEO ir AdWords reklama


Bet kuri internetinė reklama yra skirta tam, kad kuo daugiau interneto vartotojų pamatytų jūsų parduodamas prekes ar siūlomas paslaugas. Tam gali būti pasitelkiami patys įvairiausi būdai. Šiandien vieni populiariausių yra Google AdWords reklaminės kampanijos ir SEO paslaugos, kurioms tiesioginės įtakos turi kasdien besikeičiantys ir tobulėjantys Google algoritmai – abi šios reklaminės priemonės nusitaiko į tikslinę auditoriją, kuri verslui gali atnešti pačius geriausius rezultatus.

Minėtos priemonės yra panašios savo siekiamu tikslu, tačiau jų išliekamoji vertė yra skirtinga. Google reklamos atveju verslo atstovai moka tam tikrą pinigų sumą už kiekvieną atvestą klientą, tačiau klientai atkeliauja tik tol, kol yra mokama už jų reklamos rodymą paieškos sistemoje. Suprantama, kad tai taip pat yra labai efektyvus reklamos būdas, kuris leidžia į norimą tinklalapį nukreipti tik tuos vartotojus, kurie labiausiai domisi konkrečiomis paslaugomis.

Tačiau SEO paslaugos turi nevienodą išliekamąją vertę. Klientui nebūtina visą laiką mokėti pinigus, kad jo tinklalapis būtų matomas Google paieškos sistemoje. Kitaip sakant, šio metodo atveju yra mokama tik tam tikrą laikotarpį, kol yra atliekami pagrindiniai optimizavimo paieškos sistemai darbai. Kai Google algoritmai tinkamai įvertina optimizuojamą tinklalapį, norimi raktažodžiai pakyla į nustatytas pozicijas, apie mokestį galima pamiršti. Tokiu atveju belieka mėgautis nuolatiniu organišku lankytojų srautu. Ir nors natūralu, kad Google algoritmai nuolatos atsinaujina, teisingai optimizuotas tinklalapis dažniausiai savo aukštas pozicijas išsaugo labai ilgą laiką.

Žinoma, pastarosios paslaugos iš tiesų yra visai kita sritis, kuri reikalauja kur kas daugiau specifinių žinių. Tai nėra Google reklamos administravimas, koordinuojant reklamines kampanijas, kuriant reklaminius šūkius ir analizuojant pasiektus rezultatus. Tai sistema, kurią tinkamai įvaldžius galima pasiekti pačias geriausias tinklalapių pozicijas. Negalima žvelgti siaurai, reikia stengtis plėsti akiratį ir pasitelkti vis daugiau naujų ir efektyvių priemonių.

Be abejo, internete galima rasti labai daug literatūros, kuri padeda susidaryti nuomonę apie tai, kas yra SEO paslaugos ir Google algoritmai, tačiau reikia įdėti ypač daug pastangų, kad teorinės žinios būtų efektyviai panaudojamos praktikoje. Kol nėra didelės patirties, visada rekomenduojama kreiptis į specialistus. Taip sutaupysite ne tik savo brangų laiką, bet ir nepridarysite bereikalingų klaidų, kurios gali turėti neigiamą poveikį jūsų tinklalapiui. Geriau nepagailėti papildomų investicijų ir sulaukti puikaus rezultato, nei bandyti kuo labiau sutaupyti ir nematyti jokių perspektyvų.

Comments are disabled.