Reklamuokite išmaniąją programėlę socialiniuose tinkluose


Socialiniai tinklai ne šiaip aprėpę pasaulį. Jie įsiskverbę į kasdienybę kaip informacijos, pramogų ir bendravimo sintezė. Esama ir teigiamų, ir neigiamų vertinimų, bet vienas dalykas akivaizdus – feisbuke ir kitose svetainėse galima sukurti tikrą šurmulį. Kirba klausimas, kur būtų galima reklamuoti neseniai sukurtą išmaniąją programėlę? Štai ir atsakymas – reklamuokite appsą socialiniuose tinkluose.

5 kartus efektyviau

Verslas orientuojasi į socialinius tinklus. Tuo galite įsitikinti paprasčiausiai peržiūrėję, kiek visokiausių puslapių esate „pamėgę“ ir kiek kompanijų įrašų jums kasdien rodoma. Skelbiamos akcijos, konkursai, dalinamasi įkvepiančiomis nuotraukomis… Galbūt nuskambės keistai, bet toks socialinis reklamos kanalas anaiptol nėra iki galo „išspaustas“. Gerai, jei pranešimas pasirodo vieną kartą. Bet neprošal ir pakartotiniai veiksmai: skelbti įrašą kelis kartus per mėnesį, iš viso per 1–2 mėnesių laikotarpį.

Anot statistikos, tipinis feisbuko įrašas pasiekia 16 proc. puslapio fanų. Jei tą pačią žinutę perrašysite 4 ar 5 kartus ir skelbsite kas savaitę iš viso 5 savaites iš eilės, teoriškai pasieksite 80 proc. puslapio auditorijos. Palyginkime: kas geriau – pasiekti vos 16 proc. ar 80 proc.? Skirtumas – lygiai 5 kartai. Tad reklamuokite appsą socialiniuose tinkluose ir nepamirškite reguliariai „papostinti“.

Pakartotinai, bet neidentiškai

Paleisti appsą – didelis laimėjimas įmonei. O klientams tai gali reikšti gausybę dalykų (t. y. jiems naujoji programėlė gali būti labai svarbi). Įsitikinkite, kad klientai gauna pranešimus. Skelbkite tą patį turinį, tik kitokiu pavidalu. Pasirūpinkite, kad pranešimuose atsispindėtų identiški dalykai, bet pasistenkite nekartoti visko tais pačiais žodžiais.

Kiekviena įmonė dirba savaip ir niekas nepasakys, ar geriausia pasiruošti visus pranešimų tekstus į priekį, ar atėjus laikui kurti „čia ir dabar“. Tai atskiras įmonės, jos padalinio, skyriaus ar individualaus darbuotojo reikalas ir darbo organizavimo klausimas. Svarbiausia – nepamiršti, kad tam tikrą dieną reikės pateikti žinutę auditorijai (žinutę, kuri bus tokia pat turininga, bet pateikta kiek kitaip).

Reklamuokite appsą socialiniuose tinkluose ir pasinaudokite galimybe pasiekti ne 16, o 80 proc. auditorijos.

Pradėkime darbus jau Šiandien…

Comments are disabled.