Jei turite verslą, neabejotinai žinote, kiek daug lemia SEO. O jei dar tik ketinate vykdyti ekonominę veiklą, su šiomis trimis raidėmis tikrai susipažinsite. Nesvarbu, kurioje verslo fazėje esate, SEO turi įtakos pirkimo ciklui (vadinasi, ir jūsų pajamoms).
Norai ir realybė
Apie SEO kalbama nemažai, bet tai nereiškia, kad kiekvienas verslas skiria daug dėmesio ir investuoja didelius pinigus. Čia pastebima priešprieša: pigu / brangu. Vieni teigia, kad tokios paslaugos pernelyg brangios, o kiti sako priešingai. Tiksliausius argumentus pateikia tie, kurie jau pasinaudojo kokybiškomis SEO paslaugomis.
Noras – kad nebūtų pernelyg brangu. Kitas noras – kad būtų itin veiksminga. Kaip šiuos troškimus suderinti? Ar tai išvis įmanoma? Įmanoma, atsako SEO specialistai. Bet pirmiausia reikia aptarti aktualius aspektus, suderinti, ko bus imamasi. Kaip statybininkai pateikia kambario remonto sąmatą, taip ir šioje sferoje svarbu žinoti preliminarią darbų kainą. Kai kreipiamasi į patikimus asmenis, viskas kuo puikiausiai, o gero norai virsta malonia realybe, už kurią nepermokama.
Tęstinis procesas
Aptarus kainas vertėtų užsiminti, kad kalba šiose pastraipose sukasi ne apie vienkartinę paslaugą, o apie tęstinį procesą.
Perspausti nėra gerai. Tarkim, turite penkiasdešimt SEO straipsnių, kuriuos publikuosite į specialius katalogus. Savaime aišku, kad trokštama kuo spartesnių rezultatų, tačiau visus straipsnius paskelbti vieną dieną – ne pats protingiausias sprendimas.
Beje, pasitaiko atvejų, kai orientuojamasi tik į išorinius darbus (minėtas tekstų publikavimas priklauso šiai krypčiai). Tai klaida, nes vidiniai puslapio darbai taip pat turi milžinišką reikšmę. Apsipirkimas ir nepriekaištingas svetainės veikimas – visų vartotojų siekis, o vidinis SEO turi įtakos pirkimo ciklui, nes optimizuota svetainė – ne tik „Google‘ui“ džiaugsmas, bet ir puiki kiekvieno interneto vartotojo patirtis apsilankius.
Pirmas puslapis – būtinybė?
Galiausiai rūpi pasiteirauti, ar atsidurti pirmame puslapyje būtina, ar tai veikiau neįmanoma misija. Vieni portalų savininkai atsakytų, kad būtina. Kiti teigtų, jog pageidautina. Juk kuo geresnės pozicijos, tuo daugiau susidomėjusių žmonių, tuo didesnis pelnas (kartu ir galimybė plėsti veiklą).
SEO yra kone privaloma šiuolaikinio verslo investicija.