Prekės ženklo vystymas – dešimtmečių darbas?


Vystykite prekės ženklą ir pripažinimą, kad ilgainiui tai duotų kuo didesnės naudos. Nes neužtenka įkurti įmonę ir prisėdus laukti klientų. Pavadinimas ir idėja – dar ne viskas.

Gausybė krypčių ir dešimtys metų sunkaus darbo

Prekių ženklų tema labai plati. Kalbinė perspektyva: angliškai brand, lietuviškai prekės ženklas. Istorinė perspektyva: pradžia siejama su viduramžiais, kai amatininkams, pirkliams prisireikė žymėti prekes. Rinkodaros perspektyva… Reklamos perspektyva… Dizaino perspektyva… Krypčių daug. O viena įdomesnių – jau paminėta istorinė.

Paimkime tokius pavyzdžius kaip „Apple“, „Coca-Cola“, „McDonald‘s“. Tai rinkoje įsitvirtinę vardai, kurių su niekuo nesumaišysi. Todėl natūraliai formuojasi prielaida, jog siekiant išvystyti prekės ženklą reikia labai ilgo darbo. Bet ar tikrai norint išpopuliarinti įstaigą ir jos veiklą būtina įnirtingai „arti“ dešimtmečius? Ir taip, ir ne.

TAIP todėl, kad laikui bėgant kompanijos identitetas stiprėja, patirties daugėja, klientų ratas platėja, kokybės faktorius irgi veikiausiai kyla.

NE todėl, kad naudojantis šiuolaikinėmis rinkodaros priemonėmis įmanoma pritraukti didelę auditoriją per gana trumpą laiką.

Socialinių tinklų fenomenas

Pritraukti didelę auditoriją per gana trumpą laiką? Yes, it‘s possible, atsakytų anglakalbis. Įtakos tam turi socialiniai tinklai. Jie pakeitė gyvenimą ne šimto ir ne dviejų šimtų laipsnių kampu. O iš pirmo žvilgsnio viskas labai keista: žmonės fotografuoja lėkštėse esantį maistą, kelia nuotraukas, kuriose pagrindinis akcentas yra iškištas liežuvis… Bet tokia šių dienų realybė. Dar įdomiau, kad socialinių tinklų (ypač feisbuko) galimybes atrado verslas. Ir prasidėjo…

Žymėk draugą ir abiem padovanosime… Pasidalink šiuo įrašu ir laimėk… Pamėk mūsų puslapį ir gauk nuolaidą…

Kai strategija apgalvota, kai į vartotojus žiūrima su pagarba, feisbuke populiarinti prekės ženklą yra labai tikslinga. Ne viena įmonė šią tiesą puikiai supranta ir nuostabiai interpretuoja.

Vystykite prekės ženklą ir pripažinimą, nes tai itin svarbu. Be šio patarimo (ir atsižvelgimo į jį) tokios kompanijos kaip „Coca-Cola“ vargu ar būtų aptariamos straipsniuose ir nuolat minimos per rinkodaros bei reklamos paskaitas. O virtuali erdvė suteikia tokių perspektyvų, apie kokias praėjusio amžiaus rinkodaros skyriai nė nenumanė…

Pradėkime darbus jau Šiandien…

Comments are disabled.