Organinė paieška – vis dar labai efektyvi?


Ypač efektyvu! Išlieka tarp geriausių variantų! Puikus būdas iškelti svetainę! Tokie vertinimai sukasi kalbant apie organinę paiešką internete. Teigiama, kad organinė paieška dažniausiai yra pagrindinis tinklalapio srauto šaltinis.

Tikslas – aukščiausia pozicija

Atsidurti pirmame paieškos sistemos puslapyje pagal x raktažodį – tai įvairių įmonių siekis. Nesvarbu, kokio dydžio įmonė ir kokia jos veiklos niša, aktualu būti tarp aukščiausiai esančių puslapių. Aišku, vien raktažodžiais sotus nebūsi… Jei vadovaujamasi pasenusiomis žiniomis, jei į situaciją žvelgiama neprofesionaliai, tai svetainė atrodo nepatikimai, o ir optimizavimas nevyksta taip, kaip norėtųsi.

Tarkim, jei užsukate į automobilių nuomos kompanijos puslapį, o ten dešimtis kartų minima „auto nuoma“, įspūdis toks, lyg kas būtų per išpardavimą prisipirkę nemokamų žodžių ir neturėjo kur juos dėti…

Tendencijos kinta, bet…

Nors tendencijos kinta ir nuolat pasigirsta visokių su SEO susijusių spėlionių, organinė paieška dažniausiai yra pagrindinis tinklalapio srauto šaltinis. Nemažai specialistų pripratę orientuotis į SEO būtent iš šios perspektyvos. Daug interneto svetainių savininkų taip pat laikosi šių metodų. O kodėl? Atsakymas: NAUDINGA. Jeigu minėtas principas nepasiteisintų, vargu ar SEO specialistai jį girtų.

Vis dėlto reikėtų vadovautis posakiu, kad nevalia užmigti ant laurų. Svetainių optimizacija nėra sustingusi, laikui bėgant pokyčiai neišvengiami. Pavyzdžiui, prieš keletą metų buvo labai populiarūs raktažodžių „prifarširuoti“ straipsniai: kone kas antras sakinys – raktažodis. Dabar kaip tik suvokiama, kad „perspaudus“ nebus gerų rezultatų.

Iki galo neišnagrinėta tema

Apie optimizaciją ir paiešką galima kalbėti labai daug. Tačiau tai tik viena medalio pusė. Kita pusė – ką vartotojas ras apsilankęs svetainėje. Jei stengiamasi įtikti „Google“ robotukams ir pamirštama apie žmogų, puslapis gali stokoti patikimo įvaizdžio.

Internetinės paieškos ir patikimo įvaizdžio santykis itin menkai išnagrinėtas, todėl galima daryti prielaidą, jog šios srities profesionalams yra ką veikti. Svarbu, kad portalų savininkai nenumoja ranka į šiuos klausimus – taip kyla puslapių kartelė, tampa vis patogiau ir patogiau naudotis.

O rūpinantis organinės paieškos subtilybėmis pravartu apgalvoti ir kitas kryptis, kad srautas būtų kuo didesnis.

Pradėkime darbus jau Šiandien…

Comments are disabled.